Guardamar

16 maart 2013 - Guardamar del Segura, Spanje

Hoi

We zijn vanochtend vertrokken van cuevas del mar en 190km. verder op een camping Marjal Guardamar ontzettende grote camping erg schoon en grote plaatsen, en gaan vanavond een hapje buiten de deur eten op het plein, ziet er leuk uit.

we kunnen er zwemmen sporten er is van alles, staan naar ons zin,de rit over de E15  was weer een mooie rit, nog steeds veel kassen , maar niet zoveel als op de voorgaande route groetjes en tot schrijfs rene en ank

1. Ineke en Laurent:
    16 maart 2013
    Kunnen we niet een hapje op het plein mee gaan eten?
    Het duurt nog zo lang voor dat jullie terug zijn.
    Mis jullie wel!
    Laurent en Ineke
  2. Mar:
    Hè hallo!
    fijn dat jullie zo genieten daar. Hier missen jullie alleen veel wind en zo nu en dan nog een sneeuwbuitje en de bijv natuurlijk die O nu en dan een wijntje komt drinken ;-).
    Geniet er maar van, het is voorbij voor je het weet.
    Kus, Léon en Mar
  3. Geer,liekje en tijn:
    16 maart 2013
    Jeetje wat heerlijk daar wij willen ook zo graag de zon en wat hogere temperaturen. en hebben jullie echt die 2 tassen vol geplukt zal die camper wel op ze knieen liggen.wij hebben nu het laatste openhaardhout in de haard gegooid dus nu moet het warmer worden het andere hout moet eerst drogen.
    veel plezier nog geniet ervan xxxxxx van ons 3en
  4. Puck en Ina:
    Hoi Rene en Ank,
    Wat leuk dat jullie zoveel fruit hebben geplukt,geniet van jullie etentje vanavond,en van het lekkere weer, want hier is er niks aan.
    groetjes van Puck en Ina
  5. Greet:
    17 maart 2013
    Hoi Vakantiegangers
    Volgens ikkie hebben jullie het super naar jullie zin,kan ook niet anders toch zeker met dat lekkere weer.
    Nu is het weer hier [zonnetje]wel weer goed.
    Nog heel veel plezier en geniet er van.

Liefs Greet
  6. Kegi:
    18 maart 2013
    Hier alles goed met Beppie ook, hoop eind van de week weer auto te mogen rijden. Genieten jullie maar van de zon, strand, en een glas wijn. Gr kegi