albarracin

3 april 2013 - Albarracín, Spanje

hoi

we zijn weer op de terugreis gegaan vandaag naar Albarracin echt door de binnen landen van spanje gereden 330km . de laatste 30 km moeten we ook morgen weer terug dat was ontzettend spannend flinke dalingen en klimmen en ontzettend veel haarspeld bochten, ik  was blij dat we er waren, poeh poeh, maar rene kan goed sturen , ik heb slecht internet , dus of het lukt met fotos van onderweg , ik probeer het anders morgen , we wilden met de lunch even een boterham eten , bij een benzinepomp van de weg , broodje op , wat denk je , moesten 10 km. terug rijden voor we weer de weg op  waren dus 20 km voor jan met de korte achternaam ,gebeurt ook

lieve allemaal tot schrujfs rene en ank

1. Els:
    3 april 2013
    Hoi , wij na heerlijk zonnig weekend weer terug in zonnig maar ooh zo koud nederland. We vonden het super leuk dat we in Albir geborreld hebben met zn allen. Goede reis verder. xx
  2. Kegi:
    3 april 2013
    Ank en Rene geniet onderweg van de terug reis, hopelijk nog mooie dagen.

Kegi
  3. Jos en Nancy:
    4 april 2013
    Geniet nog van jullie terug reis,voorzichtig en breng vooral een beetje zon mee!!
    groetjes Nancy en Jos
  4. Puck en Ina:
    4 april 2013
    Hoi Ank en Rene,
    Lijkt ons heel erg eng dat rijden, fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad, en wat heerlijk om jullie zo in de zon te zien.
    wij zijn heel veel jaren geleden ook in benidorm geweest.
    Een hele goede reis terug, en geniet nog even van het mooie weer.
    groetjes Puck en Ina
  5. Wim en Ineke:
    5 april 2013
    Hallo Ank en René'.
    Ik zie dat jullie al op de terugreis zijn.
    Geniet nog maar van het mooie weer,het is hier koud.
    Goeie reis en doe voorzichtig.
    Lieve groetjes Wim en Ineke