santa pola

hoi

We zijn dinsdagochtend vertrokken uit guardamar want op het pleintje eten zondag was een fiasco, wat denk je om 17.00 restaurant gesloten, dus naar een bar pub er naast, konden we het doen met rene zijn ding een hamburger , maar we hadden gegeten, komen ook nog mensen van nkc tegen waar we mee in mauterndorf hebben gestaan, wilde ook naar het restaurant, moesten van armoe ook zon ding eten.

maar dinsdag 29 km verder naar santa pola, ligt vlakbij een leuk dorp, maar dinsdag was er een speciale dag dus alles dicht, alleen tegenover de camping hadden we een wok restaurant, hadden ook een rijstttafel, wel lopend buffet, maar

w as heerlijk en dat voor € 10,90 en in de week €8,90 maar met heerlijk vers fruit erbij en ijs etc. dus dat hadden we ingehaald.

vanmiddag gaan we het dorp in kijken wat het dan echt is, en wat er te doen is

groet rene en ank

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Els:
    20 maart 2013
    hoi vakantiegangers, jullie komen steeds dichter in de buurt, merk ik wel. Ook nog heel leuk om te doen, maar misschien sommige weggetjes te smal voor de camper is Jijona, heel leuk achterland en de nogafabriek is ook leuk om te doen. Ook leuk is het bij Casa del Mundo (waren ooit bij Herman de Blijker), Partida 47 Torresellas in Tibi. Geniet van het mooie weer, hier nog koud. Wij tellen af. Tot volgende week!
    gr
    Paul en Els
  2. Martin en geralda:
    20 maart 2013
    Hoi vakantiegangers,nou het weer is daar in ieder geval wel beter dan hier,leuk hoor dit reisverslag.
    Hopelijk komen jullie nu wel genoeg restaurants tegen,en anders Ank maak jij toch zelf 1 van je culinaire hoogstandjes,gaat best lukken.
    Nou groetjes en nog veel plezier dikke kus van ons.
  3. Ton en Gerda:
    Hoi Ank en Rene,
    Gisteren jaarvergadering gehad van de VVE, hier gaat het gewoon door hoor!!
    Geniet van elkaar en het mooie land!!
    Ton en Gerda
  4. Jos en Nancy:
    Hoi Ank en Rene,
    Leuk te horen dat jullie weer volop van je vakantie aan het genieten zijn.T'is in ieder geval beter weer dan hier want ipv dat
    de lente echt begint blijft de winter in het land.
    Vooral blijven genieten is de boodschap!
    veel groetjes Jos en Nancy
  5. Ellytetteroo:
    20 maart 2013
    Zijn jullie al in de buurt van marbella,hier zo nu en dan hollands weertje,maar de temp.is lekker,veel plezier en mooi weer elly