cuevas del mar

14 maart 2013

hoi

we hebben woensdag een tocht gehad met regen het werd steeds beter weer alleen veel wind, maar gaat beter, zon schijnt, flinke was gedaan is gewoon binnen een uur droog, alles weer schoon in de kast, vandaag jeu de boules met 6 personen meisjes gewonnen, dus erden e uigenodigd door onze mannen , met zijn allen naar een plaatsje verder met zijn allen een menutje genomen heerlijk en gelachen we waren ondeugend

vanochtend sinaasappels een grote tas vol hand en perssinaasappels geplukt ook een geweldige ervaring voor 2 euro heb je een tas vol, dus we hebben weer vracht in de camper

groet rene en ank

1. Ineke en Laurent:
    15 maart 2013
    Lieve vrienden,

We hebben jullie foto's bekeken en zo te zien maken jullie van alles mee. Het weer is bij jullie al beter geworden en gelukkig niet zo slecht als hier in Nederland. De laatste dagen hebben we iedere dag een paar sneeuw buitjes gehad. We wensen jullie een goede reis en veel zon.
    Groetjes van Ineke en Laurent
  2. Inge:
    15 maart 2013
    Hallo Ank & Rene,

Heerlijk zo'n ondernemende reis! En dan die sinaasappelpluk, geweldig! Wat een vitamine C shot!! Hier zijn we bijna aan het schaatsen met muts diep over je oren!!
    xxingxxnicoxx