golven in benidorm

29 maart 2013 - L'Alfàs del Pi, Spanje

Hoi

dit is echt vakantie, lekkere restaurantjes om te eten , niet zo duur, dat hebben we aan cor en deborah te danken, we hebben woensdagmiddag 18 holes gelopen in benidorm, rene en ik hadden de dag er voor op het cricketveld in albir eerst afgeslagen, want heel de winter niets gedaan, dus dat moest wel, maar het ging woensdag best goed.

. vanavond komen cor en deb. bij ons eten en is de bedoeling na dat de mannen afwassen gaan we klaverjassen.

groet en tot schrijfs rene en ank

1. Greet:
    29 maart 2013
    Hoi Ank en Rene
    Jullie hebben het toch wel getroffen he.!!!!!
    Hier sneeuw het,en is het koud.
    Jullie genieten nog steeds van de vakantie,en heel vervelend dat lekkere weer.Nee hoor het is je van harte gegund.
    Leuke foto's.!!!!!
    Wij wensen jullie met de fam fijne en gezellige paasdagen.
    Maar dat zit wel goed,volgens jullie reisverslag te lezen.

Liefs Greet en Teo
  2. Ton en Gerda:
    Hoi Rene en Ank,
    Han en Yvonne zijn nu voor een maand op vakantie, en ik zie dat jullie je ook volop vermaken. Leuk hoor, geniet van deze momenten!!
    Fijne Pasen, hier ligt er weer eens sneeuw......
    Groetjes uit ons landje!!
  3. Wim en Ineke:
    Hai Ank en Rene.
    Wat leuk zo'n reisverslag,geniet er nog maar lekker van,
    het weer is hier niks.
    Yvon en Joost zitten nu in ons appartement.misschien komen jullie
    elkaar toevallig tegen.
    Lieve groetjes Wim en Ineke.
  4. Leny en Aad:
    30 maart 2013
    Hoi Ank en Rene hier is het nog steeds geen golf weer maar ik zal toch wel eens een keertje gaan oefenen,
    anders ga ik het nog verleren ik zie op de foto`s dat het met jullie goed gaat lekker eten en een klein beetje bewegen vandaag je bericht ontvangen voor Aad zijn verjaardag .
    na de vakantie komen jullie maar bij ons eten en Aad zijn verjaardag vieren weet niet hoelang jullie weg blijven dat ben ik vergeten maar daar in Spanje is het toch beter vertoeven.
    Groeten en nog veel plezier
  5. Ineke en Laurent:
    Hoi Ank en Rene,

Jullie boffen toch maar, zo lekker in het zonnetje.
    Kunnen jullie wat zon deze kant op sturen want het is hier nog steeds winter. Iedere nacht vriest het met een N/O wind.
    Zo te zien op de foto's is jullie swing goed.
    Wij wensen jullie fijne paasdagen en veel plezier.
    Lieve groetjes van ons.
    Laurent en Ineke
  6. Henk en Trea:
    31 maart 2013
    Hallo saampjes, zo te zien en te lezen gaat het super met jullie! Leuk om Cor en Debora ook weer eens op de foto te zien en. Het is nu eerste Paasdag, het zonnetje schijnt wel maar warm is het niet. Wij gaan straks PSV kijken en daarna bij onze zoon eten met zijn tienen daar. Benieuwd hoe Ajax het doet tegen NEC. Als PSV alles wint zijn ze kampioen,maar als Ajax dat doet geldt dat voor hen natuurlijk, hè René? Zien we jullie nog op het Adria weekend ? Veel plezier nog en de hartelijke groetjes van Henk en Trea
  7. Inge:
    31 maart 2013
    Hallo Ank & Rene,

Wat een "zalig"weer met Pasen bij jullie!
    Fijne Paasdagen en drink een lekker wijntje met een toast op deze lekkere, zon,zee, golf vakantie!!

xxingxxnicoxx