cap blanche

22 maart 2013

hoi

het is zulk mooi weer 20 a 21 graden ontzettend zonnig, dus blijven we een week hier staan bij de neef van rené gezellige vrienden we gaan met hun golven volgende week met deborah ga ik maandagochtend mee naar pilatus en woensdagochtend .rené gaat dinsdagochtend tennissen met cor, is dit niet sportief, morgen met  4 vrienden van cor en deb. en wij bbq. wordt gezellig denk, morgen weer een verhaal met fotos leuk voor kees voor je moeder, vandaag kan niet want deb. moet vanmiddag weg

groetjes en tot morgen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leny en Aad:
    23 maart 2013
    Hoi Ank en Rene
    Eindelijk gevonden heb een klein beetje huis arrest vanwege oppas kleinkind dit weekend wel een lekker kwebbeltje.
    Kon het maar niet vinden zag de kaart met alle landen wel maar wist niet wat ik moest doen maar gevonden.
    Gaat goed met jullie als ik al die mooie verhalen leest en het weer is ook perfect beetje zon zou ons ook allemaal goed doen,verder met de reis welke richting gaan jullie nou de plaatsen waar jullie nu zijn geweest hebben wij ook wel eens gestaan het overal zo leuk .
    nou ik zou zeggen geniet ervan en tot schrijfs
    Leny en een klein beetje van Aad vele groeten.
  2. Puck en Ina:
    23 maart 2013
    Hoi Rene en Ank,
    Wat heerlijk om jullie in het zonnetje te zien, zou hier ook wel lekker zijn,het is vandaag heel erg koud.
    geniet van jullie reis.
    groetjes van Puck en Ina
  3. Henk en Trea:
    24 maart 2013
    Hallo, alles goed met jullie.
    Hier is het superkoud, gevoelstemperatuur min 10. Leuk bij Cor en Debora. Doe ze maar de
  4. Ludy Huisman:
    26 maart 2013
    Hallo Ank en Rene

Ook eindelijk jullie verslag gevonden. Lekker genieten zo te lezen. En wij hier maar in de kou. Neem wel het zonnetje mee terug he.
    Npg veel plezier.