saint-valery sur somme

11 april 2013 - Saint-Valery-sur-Somme, Frankrijk

hoi

Na een paar dagen geen internet het laatste verhaaltje ,met de fotos van angouleme,na ongeveer 400 km gereden te hebben aan gekomen in Saint-valery sur somme, leuk klein plaatsje, we waren op een kasteelcamping, maar vonden voor een nacht erg duur, en zijn naar een andere camping Le Walric gegaan, as wel een aardige camping, maar alleen voor een nacht, oke, we hebben een stuk flink gewandeld, deden we iedere dag na het zitten in de auto,

de dag er op 9 april richtng ouddorp in porte zelande aangekomen, heerlijk naar de boulevard gelopen, lekker zalm gegeten met kreeftensaus en rené sateschotel, was echt verwennen,

10 april weg gereden en naar callantsoog gezellig met corry en willem, savonds naar callantsoog geweest, toppy alweer gegeten.

in een heel gezellig restaurantje, alleen geen echte slagroom klein min puntje , niet voor mij maar wel voor de corry willem en rené,

vandaag regen, op het moment droog, we gaan vanmiddag keezen, een heel leuk spel,gisteren avond heb ik geoefend en rené voetbal gekeken, vandaag gaat hij het leren, ben benieuwd

groetjes en tot ziens

rené en ank

1. Ton en Gerda:
    11 april 2013
    Hoi Ank en Rene, Wij hebben ook op die kasteelcamping gestaan, was prima, en je vertelt over het Keezen, nu dat doen we al een half jaar met verschillende vrienden....Erg leuk!!
    Gisteravond vertelde Marga Korsten me, dat ze vandaag vroeg naar Callantsoog vertrokken, die zullen er onderhand wel zijn. Nog veel plezier!!
  2. Puck en Ina:
    Hoi Ank en Rene,
    Al weer bijna thuis, ik heb nog nooit van het spelletje keezen gehoord, ben benieuwd wat het inhoud, nog fijne dagen.
    groetjes van Puck en Ina
  3. Leny en Aad:
    11 april 2013
    Hoi leuk dat jullie weer zo in de buurt zijn en met dit mooie weer genieten zeker in nederland ( grapje regen ) verder is het denk ik wel fijn geweest deze reis .We zien jullie snel weer .
    groeten Aad en Leny
  4. Inge:
    Bijna weer thuis!!

Keezen??? jullie leren het ons vast wel!!

Dit weekend druk hoor !! Nico & Laurent jarig op één dag!! Dan zijn jullie wel weer thuis op het honk!!

En verassing!! nest ganzen voor de deur op het eilandje!! 4 eitjes dus!!

We horen binnenkort graag alle reisverhalen!!

Tot snel!!

xxingxxnicoxx
  5. Mart:
    13 april 2013
    Hoi vakantiegangers.Het zit er voor jullie zowat op.Wij vertrekken a.s woensdag.Dat
    keezen doe ik al jaren!Het is denk wat anders dan jullie bedoelen.

Groetjes Mart
  6. Greet:
    22 april 2013
    Hallo Ank en Renee
    Een beetje late reactie.sorry!!!!!
    Maar ikkie neem aan dat jullie nu thuis zijn.???
    Heb met plezier jullie reisverslag gelezen.

Liefs Greet